Suedia ndalon memen “i dashuri i shpërqendruar” si reklamë seksiste

Nga Exit News
Suedia ndalon memen “i dashuri i shpërqendruar” si reklamë seksiste

Memja “i dashuri i shpërqendruar” është shpallur reklamë seksiste si për meshkujt dhe për femrat nga rregullatori i reklamave në Suedi. Rregullatori i reklamave njoftoi se reklama i trajton femrat si “objekte seksi” dhe meshkujt si “steriotipikë”.

Autoriteti e morri vendimin pas disa ankesave nga publiku, kur kompania suedeze, Banhof e ripërdori memen e njohur për një reklamë në muajin prill.

Vendimi shkruan se “Komiteti gjen se gruaja në të kuqe, e cila është në fokus të imazhit përmes vlerësimit të bërë nga mashkulli, portretizohet si objekt seksi”.

Ndërsa, mashkulli “përfaqësohet si një burrë steriotipik në kërkim të femrave, të cilat I ndërron në të njëjtën mënyrë siç ndërron punën. Ndaj reklama është diskriminuese edhe për meshkujt”.

Pas vendimit, kompania u shpreh se po penalizohet sepse po përdor një foto të vjetë dhe të lodhur.

Fotografia e famshme, e bërë nga fotografi spanjoll Antonia Guillem, tregon një djalë duke ecur me të dashurën e tij dhe shpërqëndrohet nga një femër tjetër e veshurme të kuqe. Foto u bë si pjesë e një stoku imazhesh, por ajo u ringjall pasi u postua në median sociale vitin e kaluar.

Lajme te ngjashme

Më të lexuarat

Dërgo informacion në mënyrë konfidenciale

Nëse keni informacion në interes të publikut mund ta dërgoni te redaksia e Exit duke zgjedhur te mbeteni anonim nëse dëshironi.

Mënyrat e dërgimit >>