Korrupsioni i qeverisë dhe arrestimet propagandistike – Koment

Korrupsioni i qeverisë dhe arrestimet propagandistike – Koment

Pak ditë më parë, dy persona u arrestuan në Shkodër pasi “shisnin” radhën për të bërë kontrollin teknik (kolaudimin) e makinave.

Mungesa e kapaciteteve dhe e infrastrukturës së nevojshme shkakton radhë të gjata në pikat e kontrollit. Sipas dëshmive të ndryshme në media të qytetarëve ka raste kur pritja shkon disa ditë. Në këto kushte, ka lindur “tregu” i mbajtjes për t’u shitur i radhës, nga persona të caktuar.

Pikërisht, dy nga këta “tregtarë” u arrestuan nga policia e Shkodrës, me akuzën e “korrupsionit pasiv në sektorin privat”.

Problemi i krijuar me kontrollin teknik të makinave është një problem më i thellë dhe nuk mund të zgjidhet dhe as të mbyllet me arrestime të këtij lloji, të cilat nuk prekin shkakun e problemit.

Që prej vitit 2009, kontrolli teknik i makinave bëhet nga kompania Societe Generale de Surveillance (SGS), e cila ka një koncesion 10 vjeçar që i ka dhënë asaj monopolin e kontrollit teknik në të gjithë vendin.

Por sipas kontratës, SGS duhet të investonte në rinovimin e 14 qendrave ekzistuese dhe të hapte 12 qendra të reja të kontrolli, si dhe të investonte për përmirësimin teknologji të shërbimit.

Por SGS tashmë në vitin e 7 të koncesionit nuk ka plotësuar këto detyrime. Nga 12 pika të reja kompania ka hapur vetëm një, 20 km larg Tiranës, ku është dhe fluksi më i madh i automjeteve.

Hapja e kësaj qendre u trumbetua nga kompania si një investim gjigant, por ajo nuk arrin të përballojë fluksin e madh: qytetarët ankohen vazhdimisht për radhë të gjata, korrupsion e shërbim të dobët.

Ndërkohë Autoriteti i Konkurrencës (AK) ka raportuar disa herë rritje të pajustifikuar të çmimit për kontrollin e makinave nga ana e koncesionarit.

Shërbimi i dobët dhe i kushtueshëm i SGS-së është përmendur vazhdimisht dhe në raportet “Doing Business” për Shqipërinë.

Përballë kësaj situate qeveria nuk ka marrë asnjë masë për respektimin e kontratës dhe detyrimin e koncesionarit për të plotësuar standartet minimale të shërbimit.

Për të qetësuar pakënaqësinë e publikut, ajo mjaftohet me aksione propagndistike si arrestimet në Shkodër.

Autoriteti i Konkurrencës i ka kërkuar qeverisë mbikëqyrjen e kompanisë koncesionare dhe gjetjen e një mënyrë për të liberalizuar tregun.

Ministria e Transportit nuk i është përgjigjur asnjëherë kërkesave të AK-së dhe nuk ka ndërmarrë asnjë masë ndëshkuese ndaj kompanisë.

Ndërsa indiferenca e qeverisë Berisha, e cila i dha koncesionin SGS-së mund të kuptohet, heshtja e Qeverisë Rama është më pak e shpjegueshme, aq më tepër kur në opozitë, përfaqësuesit e PS-së e cilësuan kontratë si një marrëveshje korruptive të qeverisë Berisha.

Deputeti Erjon Braçe, në vitin 2013, i kërkoi disa herë ministrit të atëhershëm Sokol Olldashi përgjigje “për rritjen e tarifës së shërbimit të kolaudimit të automjeteve me të paktën 10 për qind, pa arsye e në kushtet e një shërbimi mizerabël, por monopol.”

Sërish në 2016-ën, deputeti Braçe tashmë kreu i Komisioni Ekonomisë në Kuvend, deklaroi: “Liberalizimi i shërbimit të kontrollit teknik të automjeteve, ky po që është prioritet!! Pse pengohet? U bë gabim i tmerrshëm kur u lidh ajo kontratë, po bëhet gabim tani që ruhet monopoli me një shërbim që çdo periudhë piku, vit për vit, prodhon fjalinë që nuk vlen: kompania të marrë masa.”

Deri më sot, as kompania dhe as qeveria nuk kanë marrë asnjë masë. Qëndrimi i qeverisë mund të shpjegohet vetëm për shkak të korrupsionit. Me shumë gjasa, dy qytetarët e arrestuar në Shkodër janë thjesht mbulesa për të lejuar korrupsionin e madh të drejtuesve të qeverisë me këtë koncesion.

Lajme te ngjashme

Më të lexuarat

Dërgo informacion në mënyrë konfidenciale

Nëse keni informacion në interes të publikut mund ta dërgoni te redaksia e Exit duke zgjedhur te mbeteni anonim nëse dëshironi.

Mënyrat e dërgimit >>