Numri i njerëzve në kërkim të famës në internet ka shpërthyer gjatë pandemisë. Pothuajse kushdo tani kërkon të bëhet një ndikues, dhe markat po hedhin miliarda dollarë për reklamimin e mallrave nga këta ndikues, analizon Axios.
Takumi, një agjenci e rëndësishme marketingu mori dy herë më shumë aplikime nga njerëz që kërkonin përfaqësim në vitin 2020 sesa në vitin 2019.
“Shkalla e pranimit të kompanisë është rritur gjithashtu në rreth 30% gjatë dy viteve të fundit-një “, tregues kryesor që ndikuesit po bëhen shumë më profesionistë [dhe] të zakonshëm”, tha drejtuesi i kompanisë së reklamave Keane-Dawson për Axios.
Pandemia përshpejtoi kalimin në tregtinë elektronike dhe marketingun dixhital. Kjo ka ndihmuar që bizneset e mëdha dhe të vogla të investojnë në më shumë në reklamën në internet.
Reklamuesit “nuk duan të përdorin të njëjtin ndikues përsëri dhe përsëri,” tha Keane-Dawson.
Markat pritet të shpenzojnë më shumë se 3 miliardë dollarë në fushatat influencuese në 2021, dhe mbi 4 miliardë dollarë në 2022, sipas eMarketer.
Ndërsa eMarketer nuk publikon ndarje të shpenzimeve sipas platformës, vlerëson se Instagram është lider në treg me afërsisht gjysmën e tregut, “ndërsa YouTube dhe Facebook shohin gjithashtu një sasi të konsiderueshme të shpenzimeve. TikTok ka të ngjarë të jetë më i vogël, por po rritet me shpejtësi.”
Ekspertët në industri argumentojnë se numri i ndikuesve vazhdon të rritet në mënyrë dramatike, edhe pse industria bëhet më konkurruese.
Signal Fire, një firmë e kapitalit sipërmarrës që investon në shumë biznese, vlerëson se më shumë se 50 milion njerëz në nivel global e konsiderojnë veten krijues online.
CEO i Cameo Steven Galanis i tha Axios në HBO në fillim të këtij viti se ai mendon se mbi 5 milionë njerëz mund të jenë në Cameo, një aplikacion që i lejon përdoruesit të blejnë video të personalizuara nga të famshëm.
“Dhe ne mendojmë se ky numër do të dyfishohet në pesë vitet e ardhshme”, shtoi ai.
Por ekonomia e ndikuese në rrjet paraqet rreziqe si për talentin ashtu edhe për markat.
Shumica dërrmuese (85%) e bizneseve të mallrave të konsumit me afat të shkurtër kanë parë një goditje negative në shitje si rezultat i një shoqate ndikuese, sipas një studimi të qershorit 2020 nga konsulenca financiare Kroll.
Për më tepër, çdo kompani e anketuar nga Kroll që përdor “nano-ndikues”-llogari me më pak se 10,000 ndjekës-ka pasur të paktën një incident negativ.
Platforma e ardhshme fitimprurëse për një kulture të re të ndikuesve ka të ngjarë të jetë Pinterest, thotë Keane-Dawson.