Facebook do të etikeojë çdo postim me përmbajtje politike dhe me gjuhë të urrejtjes. Vendimi u bë publik nga drejtuesi i Facebook-ut Mark Zuckerberg, pas presionit të ushtruar nga një fushatë për bojkotimin e reklamave në Facebook.
Facebook do të etiketojë postime dhe reklama të lidhura me votimet presidenciale, me linqe që vërtetojnë infromacionin, dhe do të ndalojë “postimet me përmbajtje për nxitjen e urrejtjes në reklama”.
Të njëjtin vendim morri edhe kompania Twitter, pak kohë më parë, kur vendosi etiketime në disa prej postimeve të Presidentit Trump në Twitter.
Ditët e fundit, kompanitë e mëdha si Coca-Cola dhe Unilever ju bashkuan fushatës për bojkotimin e reklamave të quajtur “Stop urrejtjes për përfitim”, e cila nisi nga një grup aktivistësh të ët drejtave të njeriut, ët ciëlt kërkuan heqjen e postimeve me qëllim nxitjen e urrejtjes në Facebook.
Pavarësisht lajëmrimit të Zuckerbergut, kësaj fushate ju bashkuan edhe më shumë kompani, përfshire edhe kompaninë e prodhimit të çokollatave Hershey.
Facebook është sulmuar shumë kohët e fundit nga ligjbërësit, aktivistët e të drejtave të njeriut dhe madje edhe nag punonjësit e saj për qasjen e dobët ndaj përmbajtjes nxitëse, përfshirë edhe për postimet e Trumpit.
Publikuar nga Politico.eu/Përshtatur nga Exit News