Google ndryshon disa nga mënyrat e reklamimit pas gjobës prej €220 milionë

Nga Exit News
Google ndryshon disa nga mënyrat e reklamimit pas gjobës prej €220 milionë

Google pranoi të ndryshojë disa nga shërbimet e reklamimit në internet pas gjobitjes me 220 milionë euro nga autoriteti francez i konkurencës, të hënën, raporton Reuters.

Google u gjobit pasi Franca zbuloi se kompania abuzonte me kontrollin e saj ndaj tregut në biznesin e ndërlikuar të reklamave në internet, ku disa nga mjetet e saj janë bërë pothuajse thelbësore për kompanitë e mëdha.

“Vendimi për të sanksionuar Google është i një rëndësie të veçantë sepse është vendimi i parë në botë që përqendrohet në proceset komplekse të reklamës me algoritëm, mbi të cilat mbështetet biznesi i reklamave në internet,” tha shefja e anti monopolizimit i Francës Isabelle de Silva.

Google nuk iu përgjigj kërkesë për koment, por u shpreh se nuk do të kërkojë të apelojë vendimin e autoritetit në gjykatë.

Lajme te ngjashme

Më të lexuarat

Dërgo informacion në mënyrë konfidenciale

Nëse keni informacion në interes të publikut mund ta dërgoni te redaksia e Exit duke zgjedhur te mbeteni anonim nëse dëshironi.

Mënyrat e dërgimit >>