Mbi 100 milionë euro për mirëmbajtjen e rrugëve, pa asnjë rezultat

Nga Exit News
Mbi 100 milionë euro për mirëmbajtjen e rrugëve, pa asnjë rezultat

Qeveria ka shpenzuar mbi €66 milionë për mirëmbajtjen e rrugëve kombëtare gjatë pesë viteve të fundit dhe ka kontraktuar mbi €36 milionë të tjera për katër vitet e ardhshme.

Drejtuesit e lartë të sektorit të transportit kanë pohuar vazhdimisht se, në sajë të këtij sistemi janë të gjitha mjetet për të garantuar sigurinë dhe cilësinë e rrugëve në çdo lloj moti dhe kushtesh.

Në dhjetor 2020, Autoritetit Rrugor Shqiptar njoftoi se masat e marra nga qeveria për dimrin përfshinin “angazhimin e 500 mjeteve, borëpastruese dhe mjetet të tjera të rënda, 5 mijë tonë kripë .. 1200 punonjës, të cilët janë në gatishmëri në të gjithë vendin.

Por dy ditët e fundit vendi u mbulua nga bora dhe borëpastruesit u numëruan me gishtat e dorës, ndërkohë që në disa raste kripa në rrugë hidhje me dorë nga kamionë të vjetër transporti pa asnjë lloj mekanizmi për këtë punë.

Si realizohet mirëmbajtja e rrugëve

Në Gusht 2020, ARRSH vendosi të menaxhojë mirëmbajtjen e rrugëve duke e kontraktuar tek kompanitë private.

Territori i vendit u nda në dy rajone të mëdha, veri dhe jug, dhe secili prej tyre u nda respektivisht në 14 dhe 13 kontrata shërbimi, një për çdo segmenet kombëtar rruge. Vlera totale e të gjitha kontratave ishte €36 milionë me kohëzgjatje katër vjeçare.

Këto kontrata mirëmbajtjeje fillimisht u zbatuan në vitin 2015, për një periudhë 5-vjeçare, në kuadër të një projekti të Bankës Botërore, me vlerë totale €66 milionë.

Pas përfundimit të këtij projekti, modeli i këtyre kontratave filloi të zbatohej nga ARRSH-ja me financim buxhetor.

Sipas modelit të Bankës Botëore, kontratat bazohen “në performancë” dhe pagesat ndaj kompanive kryhen çdo muaj, në bazë të plotësimit të objetivave dhe standardeve.

Kushtet e kontratës janë të qarta. “Për akset rrugore që kanë nevojë për mirëmbajtje dimërore nga sipërmarresi kërkohet të mos bllokohet aksi rrugor nga dëbora e ngricat, të sigurohet një qarkullim sa më normal dhe pa rreziqe të automjeteve, të kryhen punime për pastrimin e dëborës, të mos lejohet formimi i akullit dhe ngricave (sa të jetë e mundur)”, shkruhet në kontratën e lidhur mes ARRSH-së dhe kompanive fituese të tenderave.

Në bazë të kontratës, firma kontraktore duhet të paraqes çdo muaj pranë ARRSH një raport për plotësimin e standardeve. ARRSH duhet të verifikojë raportin përmes inspektimve në terren dhe matjeve të thjeshta. Pas inspektimit ARRSH duhet të autorizojë pagesën.

Për të mbikqyrur realizimin e kontratave të mirëmbajtjes, qeveria ka kontraktuar 3 kompani supervizore më 5 janar 2021, duke ju paguar atyre një vlerë totale reth 1,6 milionë euro.

Por, pavarësisht milionave të paguara, pavarëasisht sueprivizonit, të gjitha rrugët e vendit u bllokuan për orë të tëra nga rreshje të vogla dëborë.

Lajme te ngjashme

Më të lexuarat

Dërgo informacion në mënyrë konfidenciale

Nëse keni informacion në interes të publikut mund ta dërgoni te redaksia e Exit duke zgjedhur te mbeteni anonim nëse dëshironi.

Mënyrat e dërgimit >>