Qeveria amerikane përdor një ushtri me ‘influencers’ për promovimin e vaksinimit

Nga Exit News
Qeveria amerikane përdor një ushtri me ‘influencers’ për promovimin e vaksinimit

Qeveria amerikane ka vendosur të përdor 50 personazhe të ndjekura në rrjetet sociale ‘Influencer’ për të ndërgjegjësuar të rinjtë të vaksinohen kundra Covid-19.

Në SHBA rreth 58 përqind e të rinjve të moshës 12 deri në 39 vjeç ende nuk kanë marrë asnjë dozë vaksine.

Kjo teknikë u përdor edhe nga bashkitë e vendeve duke paguar me $1000 personazhet në rrjet të cilët kanë 5,000 deri në 100,000 ndjekës.

Ata janë yje të Twitch, YouTubers, TikTokers dhe yje të muzikës ose filmave për të rinj, si ylli i muzikës Pop Olivia Rodrigo.

Qeveria amerikane e nisi fushatën e marketingut online në janar, duke ripërdorur taktikat e marketingut të përdorura nga Biden në fushatën e promovimit të vaksinimit, tha Rob Flaherty, drejtor i Shtëpisë së Bardhë për strategjinë dixhitale për New York Times.

Amerika ka përdorur aktorë e këngëtarë të famshme për të promovuar vaksinimin që prej vitit 1956, kur Elvis Presley u vaksinua drejtpërdrejtë në television kundër poliomielitit.

Kjo nisëm sipas Shtëpisë së Bardhë është edhe një përpjekje për të luftuar keqinformimin mbi vaksinat.

Lajme te ngjashme

Më të lexuarat

Dërgo informacion në mënyrë konfidenciale

Nëse keni informacion në interes të publikut mund ta dërgoni te redaksia e Exit duke zgjedhur te mbeteni anonim nëse dëshironi.

Mënyrat e dërgimit >>