Bashkitë Polican, Patos, Shkrapar dhe Roskovec kanë numrin më të madh të qytetarëve, të cilët janë të kënaqur me punën që bëjnë. Ata që jetojnë në Himarë, Rrogozhine, Kavajë dhe Devoll kanë mbetur të pakënaqur me punën që zyrtarët e tyre të zgjedhur po bëjnë për zonën lokale.
Kjo është sipas një studimi të fundit të UNDP me titull “Udhëzim mbi qeverisjen lokale”. Sondazhi përzgjodhi dhe anketoi rastësisht qytetarët e 61 bashkive Ata gjithashtu folën me zyrtarë të nivelit të lartë dhe u angazhuan në dialog me komunitetin.
Sipas raportit, Bashkia e Tiranës ka mbledhur të ardhurat gjatë viteve të fundit, kryesisht nga rritja e taksave dhe tarifave, por nuk ka dhënë rezultate të mira për qytetarët. Citim nga UNDP-ja, “Tirana që regjistron një ecuri të shkëlqyeshme në mbledhjen e të ardhurave është larg nga të qenit bashkia me performancën më të mirë për sa i përket kënaqësisë nga shërbimet.”
Kryeqyteti gjithashtu u rendit në kufirin poshtë”mesatares” në lidhje me lehtësinë e përdorimit të shërbimeve administrative bashkiake.
Për sa i përket korrupsionit, Tirana u rendit në vendet e fundit duke treguar një nivel të lartë korrupsioni, mungesë të politikave antikorrupsion dhe eksperiencave të qytetarëve me korrupsionin. Në fakt, Bashkia e Tiranës deklaroi se ata as nuk kanë një plan të përkushtuar antikorrupsion, por përkundrazi është në “procesin e hartimit”.
Tirana kishte gjithashtu numrin më të madh të ankesave në lidhje me Bashkinë përmes platformës së bashkëqeverisjes.
Në përgjithësi, një përmirësim i vogël u pa në krahasim me vitin 2016 – asnjë bashki nuk shënoi nën 40/100 pikë dhe 7 shënuan mbi 70/100 pikë në lidhje me kënaqësinë. Këto përmirësime erdhën si rezultat i performancës së bashkive të vogla dhe të mesme. Shtatë bashkitë më të mëdha, secila me banorë mbi 100,000 patën një rënie në performancën e tyre të përgjithshme.
Përmirësimi i madh ishte si rezultat i një efektiviteti dhe efikasiteti me 15 bashki që shënuan mbi 70/100 pikë. Vetëm gjashtë bashki patën rezultate mirë në sundimin e ligjit dhe vetëm një shënoi “shumë mirë” për sa i përket kërkesës së llogarisë..
Për pjesëmarrje dhe angazhim të qytetarëve, vetëm dy nga 61 arritën të marrin një “rezultat shumë të mirë”, ndërsa 59 dështuan të arrinin këtë nivel.
Ndërsa gjërat mund të përmirësohen bazuar në rezultatet e raportit të mëparshëm, numrat tregojnë se ka ende punë të konsiderueshme për të arritur për të arritur një “mirë” ose “shumë mirë” të qëndrueshme në të gjithë vendin.